בדיקה למיקוד ראייה

בדיקה למיקוד ראיה הינה בדיקה נפוצה ולא פולשנית, על כן אין כל סיבה להילחץ או שמא לחשוש בדיקה למיקוד ראיה.

איך וכיצד מתבצעת בדיקת בדיקה למיקוד ראיה ?

בדיקה למיקוד ראיה הינה בדיקה נפוצה ולא פולשנית, על כן אין כל סיבה להילחץ או שמא לחשוש בדיקה למיקוד ראיה.
ישנן שתי בדיקות עיקריות בתחום הראייה, הראשונה היא בדיקת שדה הראייה שאותה אפשר לבצע בשתי דרכים שונות זו מזו, הדרך הראשונה היא הדרך הישנה והמוכרת לכולם, בדיקת שדה ראיה ידנית בה בודקים את שדה הראייה של המאובחן על ידי תנועת היד במרחב.

ואליו הדרך השנייה לבדיקת שדה ראיה היא הדרך המדויקת והמתקדמת יותר, בדיקת שדה ראיה באופן ממוחשב.
ואילו בבדיקת מיקוד ראיה נעשה כמובן שימוש במחשוב ייחודי ומכשור חדשני שנועד בדיוק בעבור מטרה זו , על כן בדיקה זו היא מהמנה יותר, מקצועית יותר ואמינה.

למה צריך לעשות בדיקה למיקוד ראיה?

לעיתים אנו חשים כי האותיות אותם אנו רואים וקוראים מקפצות ומתפזרות על הדף, מקרה זה הוא נפוץ במיוחד אצל שכבות גיל נמוכות, ילדים. כאשר לעיתים הם אינם יודעים לבטא את הבעיה ולהצביע עליה, דבר הגורם למורים ולהורים לחשוש כי מדובר בהפרעות קשב וריכוז. כאשר בסך הכל מדובר בליקוי במיקוד ראייה אצל הילד הדורש פנייה לאופטומטריסט מורשה לצורך בדיקה למיקוד ראיה.

דגשים חשובים ל בדיקה למיקוד ראיה אותם תעברו במרפאת ד"ר וונטש & וינטר

לעיתים אנו חשים כי האותיות אותם אנו רואים וקוראים מקפצות ומתפזרות על הדף, מקרה זה הוא נפוץ במיוחד אצל שכבות גיל נמוכות, ילדים. כאשר לעיתים הם אינם יודעים לבטא את הבעיה ולהצביע עליה, דבר הגורם למורים ולהורים לחשוש כי מדובר בהפרעות קשב וריכוז. כאשר בסך הכל מדובר בליקוי במיקוד ראייה אצל הילד הדורש פנייה לאופטומטריסט מורשה לצורך בדיקה למיקוד ראיה.כלי לאבחון יעיל של מחלות וליקויים בראיה – בדיקה למיקוד ראיה מהווה כלי מקצועי ואמין לאבחון. בדיקה לא חודרנית, מקצועית ואמינה – בדיקה למיקוד ראיה היא איננה בדיקה חודרנית ועל כן אין לחשוש מכאבים או שמא מטשטוש בראיה.

הסברים וייעוץ מקצועי – בתום בדיקת שדה ראיה יקבל כל לקוח במרפאת ד”ר וונטש & וינטר הסבר מפורט על הבדיקה ותוצאות הבדיקה.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ מקצועית חייגו עכשיו : :09-7406064

פוסטים קשורים