קוצר ראייה מתבטא באופן בו אנו חשים כי אין אנו מסוגלים לקרוא או להבחין בעצמים הנמצאים שלא בקרבתנו, המערכת האופטית של ראייתנו היא חלשה במקרה של קוצר ראיה ועל כן אין ביכולתנו לראות בבירור עצמים רחוקים ואנו נבחין בהם אך במטושטש.

למניעת קוצר ראיה ישנם פתרונות לשיפור קוצר ראייה לכולם, עם מומחי מרפאת ד"ר וונטש & וינטר...

קוצר ראייה מתבטא באופן בו אנו חשים כי אין אנו מסוגלים לקרוא או להבחין בעצמים הנמצאים שלא בקרבתנו, המערכת האופטית של ראייתנו היא חלשה במקרה של קוצר ראיה ועל כן אין ביכולתנו לראות בבירור עצמים רחוקים ואנו נבחין בהם אך במטושטש. קוצר ראייה הוא סוג מסוים של ליקוי ראייה ממנו סובלת מרבית מאוכלוסיית העולם והפתרון האידאלי בעבור קוצר ראייה הוא כמובן התאמה של פתרון מקצועי ואיכותי למניעת קוצר ראיה. הנתונים שנאספו במהלך השנים האחרונות מצביעים על עלייה במספר האנשים בעלי קוצר ראייה.

ד"ר וונטש & וינטר מתאימים בעבורכם את הפתרונות המקצועיים לתיקון ראייה וקוצר ראיה...

במרפאת ד”ר וונטש & וינטר תוכלו ליהנות ממגוון עצום של פתרונות לליקוי הראיה ולמניעת קוצר ראיה. לאחר בדיקת ראיה יסודית שאותה יערכו הרופאים המומחים והאופטומטריסטים המובחרים של מרפאת ד”ר וונטש & וינטר, תקבלו את כל הממצאים המדויקים ותוכלו להתייעץ עם מיטב המומחים לגבי פתרון לקוצר ראיה שמתאים לכם. פתרונות רבים לבעיית הקוצר ראייה והם כוללים את העזרים הבאים : משקפי ראיה, התאמת עדשות מגע, עדשות מולטיפוקל ועוד המון פתרונות מתקדמים לשיפור וטיפול בקוצר ראייה.

טיפולים רבים ופתרונות ראיה מתקדמים יותאמו באופן אישי לאחר בדיקות ראיה....

במרפאת ד”ר וונטש & וינטר יקבל כל לקוח יחס אישי ותמיכה מלאה של אנשי הצוות, כבר מהגעתכם למרפאה תוכלו להתרשם מהחדרים המרווחים והנעימים בהם תקבלו ייעוץ מקצועי של אופטומטריסט מומחה לצד בדיקת ראיה. לאחר בדיקת ראיה תוכלו להחליט יחד עם המומחים על פתרון לליקוי הראיה ולבחור בין הפתרונות השונים הכוללים בין היתר: משקפי ראיה, עדשות מגע, עדשות מולטיפוקל, ועוד..

מעוניינים במידע נוסף על תחום מניעת קוצר ראייה או שמא על קוצר ראיה קיים או בדיקת ראייה ופתרונות מושלמים, חייגו עכשיו למרפאת ד”ר וונטש & וינטר :09-7406064 ונציגי השירות שלנו ישמחו לפרט ולהסביר, ולקבוע בעבורכם תור אצל רופאים ואופטומטריסטים מומחים לצורך בדיקת ראייה ואבחון קוצר ראיה.
תוכלו גם להשאיר את פרטיכם בדף ” צור קשר” באתר ואנו נשמח מאוד לשוב אליכם במהרה למתן ייעוץ מקצועי בחינם וללא כל התחייבות.

פוסטים קשורים